»Težav z organizacijo nismo imeli, saj smo odprtje pričakovali, nato smo le še organizirali testiranje, prekinili čakanje na delo tehničnemu osebju in obvestili dijake ter starše.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Dejstvo, da so dijaki srednjih zdravstvenih šol eni redkih, ki za opravljanje obvezne prakse niso plačani, je nesprejemljivo in nepravično.«
»Nekatere linije so celo ukinjene, ali pa so prihod v šolo ali izhod iz šole uredili v nerazumnem času.«
»Nato bodo imeli dovolj časa, da se na individualni in organizacijski ravni na to pripravijo tako učitelji kot ravnatelji in šole...«
»Težava je, če imaš torej en oddelek v karanteni, tisti, ki so v šoli, lahko pišejo test, tisti, ki so doma, ga ne morejo.«
»V muzejih poteka razkuževanje, pripravljajo se oznake in smeri obiska razstav, nameščajo se zaščite na blagajnah in podobno, da bo torkovo odprtje potekalo čim bolj organizirano in ne bo prihajalo do kakšnih težav.«
»Sprašujemo se, zakaj osnovne šole organizirajo tekmovanja, ki ne morejo kandidirati za Zoisovo štipendijo, in zakaj organizatorji sploh ponujajo takšna tekmovanja oziroma zakaj ne poskrbijo, da bi ustrezala zahtevanim pogojem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju