»Težav z organizacijo nismo imeli, saj smo odprtje pričakovali, nato smo le še organizirali testiranje, prekinili čakanje na delo tehničnemu osebju in obvestili dijake ter starše.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Dejstvo, da so dijaki srednjih zdravstvenih šol eni redkih, ki za opravljanje obvezne prakse niso plačani, je nesprejemljivo in nepravično.«
»Preobremenjenost in pritisk v šolah, ocene ter sistem, ki pogosto pozablja na človeka, vpliv in nerealna pričakovanja družbe ter prijateljev, stalna primerjava na družbenih omrežjih, zgled 'easy-life', pomanjkanje psihološke podpore in občutek, da moraš biti 'vse in še več', nas pogosto potiskajo v iskanje hitrih rešitev.«
»Preobremenjenost in pritisk v šolah, ocene ter sistem, ki pogosto pozablja na človeka, vpliv in nerealna pričakovanja družbe ter prijateljev, stalna primerjava na družbenih omrežjih, zgled 'easy-life', pomanjkanje psihološke podpore in občutek, da moraš biti 'vse in še več', nas pogosto potiskajo v iskanje hitrih rešitev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju